Jes, jo toinen merkintä. Muistin ja jaksoin tulla. Pitäisi tehdä tästä sellainen autommaatinen juttu.

No mutta joo. Se eilinen meni syömisien kanssa ihan hyvin. Eli 200 kaloria tuli syötyä.

Tänään oli aivan eri asia. Tunnen tällä hetkellä tosi tosi tosi suuria omanunnon tuskia. Onnistuin ahmimaan 2500 KALORIA. Siis normaalisi syön sen määrän viikossa. Ja olen tänään luistellut 1½ tuntia ja hieman tehnyt kuntopiiriä. Huomenna olisi tarkotus kulluttaa tän päivän kalorit... Heti aamu kymmeneltä hiihtämään ja jos onnistun keplottelemaan vanhemmat päästämään uimaan, niin siinä välissä sinne. Ja illan lopuksi luistelemaan. Ja kokeisiinki pitäisi lukea.

Mun yöt on ollu taas aika inhottavia. Saan unta vasta kolmen aikoihin ja oon ku kuollut koko päivän. Pitäis käydä kysyyn, et saisko niit jotain nukahtamislääkkeitä, ku ei tää uni oikeen tykkää tulla.

Oon onnistunu taas viilteleen itteeni. Ei auttanu Kellokoskella uhkaaminen ei. Ja tajusin, et mun on annettava toinen käsi, ku meen verikokeisiin. Koska tos kädessä, mistä ne normaalisti ottaa verta, lukee tällä hetkellä LÄSKI ja sit siin on kivoi puremajälkiä(joo, puren itteeni). Tekisi mieli vaan tappaa ittensä. Ei tässä elämässä oo mitään hyvää.

http://www.youtube.com/watch?v=yoBGC8E8Kcg 

Toi kappale on aivan ihana, täydellinen. Sitä kuunnellessa alkaa itkettämään.