Väsyttää. Mun unenlaatu on ihan surkee. Nytki tarkotuksena olisi mennä tän kirjotuksen jälkeen nukkumaan. Varmaan nukun taas sellasset 12 tuntii. Eikä mua oikein huvita tehä muuta ku vaan nukkua. Olis helpompi nukkuu ohi koko elämä. Tai kuolla.

Ainoo asia, joka mua estää tekemästä itsemurhaa nyt, on se, että se on niin itsekäs teko. Okei, ei sillä mitään muuta, mut ehkä joku sen jälkeen alkaiski välittää musta ja kaikkee. En osaa selittää, enkä tiiä ees jaksanko. Mutta joo, ehkä mä vähän aikaa ainaki vielä elossa kestän.

Huomenna mennään kai syömään perheen kanssa. Eli sillonki on pakko oksentaa. Eka kerta julkisissa tiloissa. Mutta joo. Kuhan ottaa meikit mukaan ni ei sitä edes ehkä kukaan huomaa.

Tuntuu et joku näkymätön olento tai asia painais mua jotenki maata vasten. En tiiä kuulostanko hullulta, mutta on koko ajan sellanen painava olo. Ei oikein jaksais mitään. Onneks perjantaina on psykiatrikäynti.