Että taas kaikki meneen NIIN perseelleen ku olla ja voi.  Aamulla joo oli ihan kivaa ku olin kaverilla ollu yötä. Mut olin kyl valvonu koko yön, ku en saanu unta. Nyt kyl väsyttää ja tulee varmaan taas sellasset hirveet 12:sta tunnin yöunet.

Sitten mulla oli joku ihmeen psykologi joka kai diagnosoi sitten loppujen lopuks mulle vakavan masennuksen, anoreksian(vaik en oo tarpeeks laiha, mut jaa, ihan sama) ja sit viel jonku ihmeen nuoruusiällä tapahtuneen kehitysvirheen(en tiiä yhtään mistä toiki tuli, mut ihan sama). Joudun jonnekki ihmeen klinikalle tutkimuksiin ja sit viel johonki psykologisiin tutkimuksiin.. Tosi kiva taas. Niin, ja mulle ehdotettiin, et jäisin sairaslomalle koulusta. Mut en voi. Jäisin jälkeen enkussa ja tänä keväänä on kaikki opiskelupaikan hakemiset sun muut. Enkä kyl osaa olla tekemättä mitään. Että joo, aivan sama.

Ja kaiken päälle viel onnistuin oksentaessa jotenki ihmeellisesti saamaan haavan mun kurkkuun kynsillä. Että oli taas niin mahtavan täydellinen päivä. Tekis mieli vaan kuolla.