Näin tänään yhen mun kaverin pitkästä aikaa taas. Oli kivaa ja käytiin kävelemässä. Muuta kivaa ei tänään sitten ookkaan ollu.

Oon syöny tasan kaks ateriaa, jotka molemmat, ylläri ylläri, oksensin pois. En vaan kestä sitä oloo, et mun sisällä on jotakin ruokaa. Ei siinä mitään, jos oon täynnä vettä, mutta jos se on jotain kaloripitosta, olen ihan sekasin ja se on pakko saada pois. Miksi..? Olisi vaan helpompaa joskus olla normaali ja kaikkea. Olla normaali, sosiaalinen ihminen. Ensi vuonna, jos pääsen haluamaani lukioon, aion muuttua. En ehkä jätä syömisvammailua, mutta aion lopettaa ujon esittämisen. Sitä on jatkunut jo liian kauan. Minusta tulee sosiaalinen ihminen taas. Aivan varmasti.

Ei oikein taas huvittaisi muuta kuin nukkua, mutta kaipa se on pakko ne kalorit kuluttaa. Taidan mennä pelaamaan wiitä, että ne kalorit oikeesti edes kuluis. Vihaan tätä ku pihalla on noin kylmä ja tää vilukissa ei voi mennä lenkille ku  palais sieltä sormet ja varpaat valkosina...