Onnistuin sitten tuhlaamaan jonku 100 euroo alennusmyynteihin... No enpähän ostele mitään vähään aikaan. Käytiin syömässä Buffassa. Kiva ku siellä saa syödä niin paljon ku haluu ja meillä on ollu aina niin, että sillä oikeesti syödään tosi PALJON. No, menin sen jälkeen vessaan oksentamaan. Mul on onneks se, et mul ei tuu mitään oksennuspilkkui sun muita. Tänään oon sit syöny sen 1700 kalorii, joista oon oksentanu sellasset 900 kalorii eli mun sisään on jääny ehkä semmosset 800 kalorii. Hyi mikä lehmä oon. No ylihuomenna alkaa ABC. Onneks. Tosin, tajusin et alan varmaan oksentelemaan ne ABC:nkin kalorimäärät ulos, ku oksennan ihan jokaisen aterian jälkeen. Mut joo, ehkä niin on parempi, ainaki pitäis laihtuu.

Huomen mulla on taas psykiatri. Pelottaa, mut toisaalta oon ihan huojentunu. Siellä käydessä alan aina kyseenalaistamaan, et tarviiko mun oikeesti laihtua... Mut toisaalta se auttaa mun oloo. Vähäks aikaa.

Että mua väsyttää jo. Vaikka kello ei oo ku kaheksan. Nukuin viime yönä 15 tuntii ja vaan kolmella heräämisellä. Aika paljon. Huomenna en voi nukkuu niin paljoo, ku on kymmeneltä se psykiatri. Mut meen kohta nukkumaan. Onpahan jotain tekemistä. Perjantai-lauantai meen sitten seurakunnan "nuorteniltaan". Eli meen kotiin vasta puol kahelta YÖLLÄ. Näihin mun nykyisiin uniin se on aika iso kynnys. Saa nähä, pysynkö valveilla.